reklama

Intimny make-over

Diana ma dnes upozornila na zaujimavy clanok. Podla tvrdenia nasej dennej tlace sa v Amerike rozmaha okrem plastiky prs, usi, nosa a dalsich casti tela aj hymenoplastika.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Hymenoplastika je rekonstrukcia panenskej blany.

Nechapete ? Zo zaciatku som ani ja nechapala …

Chapem však zeny, ktorym vadia male/ovysajuce/skarede prsia, odstavajuce usi, zbytocne tukove masy, ale panenska blana?

V duchu som si spomenula ako mi kamaratka hrdo ukazovala svoje umele prsia … premyslam ci by situacia s panenskou blanou bola podobna … “Pozri sa!”
(zdviha suknu, posuva spodne pradlo cez kolena, sada do fotela, roztahuje nohy …. brrrr … nevhodna vizualizacia!)

Tato operacia, ktora stoji asi 5000 USD je vraj skor funkcna ako esteticka! Po zakroku, ktory trva asi hodinu zeny nemozu sulozit asi 12 mesiacov, aby sa im blana zahojila. Styridsiatky a starsie zeny si nechavaju urobit tuto plastiku ako darcek pre manzela aby mohli spolu prezit pocit prveho momentu pretrhnutia panenskej blany.

Sex je velky motivacny prostriedok ci clovek plati peniazmi alebo inak …Priznam sa, uz som kvoly tym par sekundam vydrzala aj ja vela .. dokonca cestovala okolo polovicky sveta aby som ho dostala, ale sebe by som si urcite takto neublizila. A este naviac aby som svoju bolest darovala … phhhh …

Moja kolegyna, Diana ma na celu aferu iny nazor .. podla nej chlapi tym styridsiatkam platia aby s nimi nemusli sulozit cely rok …
Who knows? J

 

Eva Vesela

Eva Vesela

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osobka pretlkajuca sa krajinami sveta a ulicami New Yorku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu